24 Mayıs 2010 Pazartesi

Mutlu okullu ol işşallah

Yok yok anladım ben! Hayalimdeki okul yok! Öyle bi okul yok zaten! Ya da ona okul denmiyor zaten!!





Nehircik de bu düzenin çocuğu olacak. Ama bunu bu kadar erken idrak etmek acı veriyor bana. Yani şöyle olmalıydı aslında; önceleri bu hayallerle başlamalıydı, bi süre sonra çarkın içine girdiğimizi anlamalıydık.





Neyse en azından 3-6 yaş grubunda çok yüklenmediklerine kanaat getirdik. Arın'ın babasının deyimiyle bu yaşta 'dünyanın çapını öğretmeye çalışmayacakları kesin' dediiik ve evimize çok çok yakınlığını gözardı etmedik, bizim bloktan da arkadaşlarıyla aynı çatı altında olmasının kendini iyi hissettireceğini düşündük veeee sanırım biz kararımızı verdik!





Önce ben yalnız gidip gezmiştim okulu bikaç ay önce. Geçen haftalarda babası ve Nehir kuzuyla birlikte gittik. Biz babasıyla görüşmeler yaparken kuzucuk da asistan ablayla bobling oynamış:)





Sevmiş gibi görünüyor şimdilik. Bakalım zaman neler gösterecek! Alışma sürecinde bizi zor günlerin beklediği kesin! Ne de olsa okula başladığında 3 yıl 5 aylık birlikteliğimiz başka bi boyuta taşınacak. Umarım çabuk adapte olur-uz-, mutlu olur.





Hayatının ilk vesikalık fofosuyla kaydımızı yaptırdığımızda yazıcam size..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...