22 Mayıs 2010 Cumartesi

İyi Cüceler

Nehir'in çok keyif aldığı bi yer İyi Cüceler. Ve dahi benim de.. Kuzucuk aktivite masasında dünyayı unuturken ben de çocuk kitaplarının arasında kendimden geçiyorum.





En çok da Tübitak yayınlarının 'Erken Çocukluk Kitaplığı' serisine mest oluyorum. O kadar çok şey öğrendi ki Nehircik, öyle faydalı oldu ki bu serideki kitaplar! Anlatamam! Ya da şöyle anlatayım doktor ve dişçi fobisini epey yendi mesela..





Bi gün 'Nehir'in Kitapları' başlığı altında yazmak istiyorum zaten kitaplarını.
Miniğin baştan beri en sevdiği şeydir kendisine kitap okunması! Bitince sorular sorar, sonrasında da kendi özetler:) Kocaaa masalı bi buçuk cümleyle..





Artık değişti tabi, büyüdü. Bugün ilk kez yine Tübitak'ın 3-6 yaşını aldık, 'Tepeden Tırnağa Vücudunuz'. Her zamanki gibi görseller inanılmaz etkili. Anlatım son derece basit bi dille..





Yine keşke dedik, keşke böööyle büyük bi alan olsa da evde, böööyle bi faaliyet masası koysak da, bööööyle kitaplıklarımız olsa da, da da da!



Bi de ağaç ev var tabi, çok meşgul ediyor bizim cüce Nehir'i. İnerken çıkarken, yatarken kalkarken, o pencereleri açarken kaparken, açarken kaparken, başı dönerken dönerken:))





Kısaca her gittiğimizde 3-4 saatin nası geçtiğini kimse anlayamıyor. Her seferinde yeni yeni masallarla dönüyoruz Nehirkuş'un hayal dünyasına eklemek üzere..



O mutluuuu biz mutluuuu..
İyi Cüceler inanılmaz bi buluş!
Yıldıray Bey ve eşi inanılmaz sabırlı, hoşgörülü ve güleryüzlüler!



Bu arada İyi Cüceler'in aylık programları var, biz sürekli takip ediyoruz.
Bakınmak isterseniz
www.iyicuceler.wordpress.com



p.s. İyi Cüceler'e gidip de çıkışta tam karşısındaki Beyaz Fırın'da çilekli milföy yemezseniz vallahi büyük kayıp!!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...