19 Nisan 2010 Pazartesi

Geri sayım başladı

Söyledim mi bilmiyorum haftaya bugün kuzucuğumun 3. doğumgününü kutlayacağız. Dolayısıyla hummalı bi çalışma başladı bizim hanede.


İşin ilk kısmı kostüm:)
Yavrukuş ne giyecek düştük derdine ve düştük yollara!
Tabi öyle bi günde çözülecek mevzu değil anlarsınız. Bunu hallettik mi diğer herşey kolay. Ayrıca da banyo sonrası elma yemeye benzemiyor bu iş:)


Yol boyunca babannesi ve dedesinin ağızlarını açık bıraktı. Aslında geldiklerinden beri ağızlarını kapatamıyorlar şaşkınlıktan:)
Nehir'in dil gelişimi çok önden gitmişti, 18 aylıkken biçok şeyi konuşuyordu, dolayısıyla şimdi de öööle!
Hal böyle olunca da onları şaşırtmak zor olmuyor Nehir için..


Haaa bunun yanısıra kaba motor hareketleri de geriden gitmişti. Daha anlaşılırı hımbıldı yani hımbıl:) Ödü kopardı hareket edicem diye, biraz fazla kıpırdıycam diye!
Sırf bu yüzden bebek arabasını 2 yaşında yok ettik, keyif yapmayı bıraksın da yürüsün biraz tembel güzel diye..



Neyse yaş günü diyordum, kıyafet diyordum, zor iş diyordum.
Gerçekten çok zor çünkü Nehircik kostüm denemek istemiyor ki
dondurma yemek istiyor,


mini atlı karıncaya binip dil çıkartmak istiyor,


anası fırsattan istifade kendine elbise alırken boncukları bonibona benzetip yemek istiyor



ya da hiçbişey olmazsa ağlıyooooor.



Yani birinci gün itibariyle hiçbişey yapamadık!
Doğumgünü kızı henüz çıplak:)

1 yorum:

birdamlacikyagmur dedi ki...

teyzesine çekmiş alışverişi hiiiç sevmiyor (!)
kuzumun doğum gününü dört gözle bekliyoruz. dörtten kastım 2'si benim, 2'si de yağmur'un gözleri oluyor şeker :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...