20 Nisan 2010 Salı

Kudur kudur

Uçmaya devam!
Mutluluktan, kudurukluktan, boğuşmaktan yoruldu, terledi, koktu adeta!


Nerdeyse günde iki kez duş alıcak! Yaz günü gibi terliyor bu kız koşturmaktan..
Dedesi sağolsun, iniyor 3 yaşına ve yapılmadık aktivite kalmıyor!


Nehircik öyle mutlu ki 'annecim hadi gidip doğumgünün için elbise bakalım sana, deneyelim çıkaralım deneyelim çıkaralım, senle kabine girelim çıkalım girelim çıkalım, ne istersen yapalım?? hı??
'yok ben didemle oynıycaaaammm'...



İyi, akrobasi yapıcan yani yine. Peki, o zaman ben de kendi kendime elbise bakarım, dediiiiim ve bu kez ben uçtum, gezdim, gezdim, geldiiiiim ama elim boş..



Ne diyelim Nehirkuş hala çıplak!
Hayırlısı bakalım..


p.s. Yarın yine Tchibo günü, teması da Miniklere Bayram Şıklığı!
Bi bakın derim ben..

Haaa unutmadan, haftanın şarkısını öğrendi bile minik kuş..

23 Nisan kutlu olsun
Sevinin küçükler övünün büyükler
23 Nisan kutlu olsun
En büyük bayram bu bayram herkese kutlu olsun
En büyük bayram bu bayram bizlere kutlu olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...