5 Temmuz 2010 Pazartesi

Baba gittiiii

E ama cennet benim ayaklarımın altında değil miydi?



Sen git İstanbul'a baba kalsın burdaaaa, dedi bana, babasının tatili bitip dönerken. Babamla bis yüseriz, aşkam bayno yaparız, çiyokatalı dondu yeriz, sooona seni havalivanından gelir alırız, dedi utanmadan sıkılmadan.



Hayır, kız diye mi böyle yapıyo, yoksa oğlan da olsa aynını mı yapardı acaba! Eğer öyle değilse ben boşuna oğluş istememişim demek ki. Varmış bi bildiğim, pardon bi tahminim:)


Neyse her halükarda ben külkedisi olmuş oluyorum yine değişen bişey yok! Bu işin kaymağını babamız yiyor yine, afiyet şeker olsun!


Bakalım bu bikaç haftayı külkedisiyle nası geçirecek Nehirkuş. Şimdiden saymaya başladı babasının tekrar gelmesine kaç gün kaldığını. Sanırım bi yerlere çentik atacağız.



Verdi kendini donduya babanın ardından..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...