3 Haziran 2010 Perşembe

Eyvah eyvah

Yazmam lazım!



Güne kızıcığıma pekmez yerine koca bi kaşık nar ekşisi içirerek başladım!!!
Naaptım ben demeye kalmadı, öğürdü, böğürdü, kızardı, bozardı..
Nuuuu nuuuu nuuuu -su- içe içe bi hal oldu.
Bi kaşık da ben ağzıma attım bakalım nası oluyor diye..
İğğğğreeeeeençç!!


Hemen en sevdiği çiyokatadan verdim de öylece atlattık kusmadan etmeden!! Çiyokatayı köşe bucak kaçıran ben 'alsana canım bak yesene, iyi gelir, bunu da al bunu da:)'



Her gün yanlışlıkla nar ekşisi içmek istemez işşallah:))



Neyse atlattığımıza göre şu anda pekmez ve nar ekşisi şişelerinin birini Hanya'ya diğerini Konya'ya koyuyorum!!



Hergün bi kocaaa kaşık pekmez veriyodum kan yapar diye..
Acaba bi kocaaa kaşık nar ekşisi ne yapar ki??

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...