15 Mayıs 2010 Cumartesi

Arın vız vız vız

'Sen yokken biz vardık, nabeeeer!' diyiverdi bi anda Arın'ın annesi. Doğruydu da! Ne günler yaşamıştık birlikte! Biz çoluk çocuğa daha doğrusu topu topu bi Nehir'e karışınca işler karışmıştı.





Nehircik'in aklı ermeye başlayınca tanıştı Arın'la. Önce anlayamadı arı dedi, hatta aaaarı bız bız bız dedi, sonunda isminin Arın olduğunu çaktı!





Bazı şeyleri anlamakta zorluk çekiyor kuzucuk. Mesela alyansıma kafayı takmıştı bi ara. Takmamı istemiyor, çıkart diye ısrar ediyor, hoşlaşmıyordu. Bi defa da yanlışlıkla canını acıtınca iyice sinir oldu yüzüğüme..





Ben de aldım karşıma bigün anlattım akıllıya.
Biz babayla birbirimizi seviyoruz ya
Biz babayla evlendik ya
Biz babayla gelin damat olduk ya
İşte onun için takıyorum bu yüzüğü..





Her zamanki gibi dinledi ve uzaklaştı ordan. Biliyorum ki kaydetti bi yerlere. Bakalım ne zaman çıkartacak derkeeeeeen
'Anneciiim sen bunu niye takıyosun söylim mi, seeeen babayla dans dans dans.. Biliyosun bi de anneyle baba evlenme yapıyoooo':)
Evet tatlım harikasın!!




Neyse konudan konuya oldu, bu arada strawberry siparişlerimi bekliyorum heyecanla. Şimdilik internetten alışveriş yaptığım tek site strawberry. Bakınmak isterseniz
wwww.strawberrynet.com

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...