2 Şubat 2011 Çarşamba

Dün

Dün sabah nası olduysa -geç anlamında- saat 9'da gözünü açtı.
Bi baktı ki manzara bu




koştu kar toplamaya ..




Giderken tenceresini de götürdü
çok kar var ya doldurup getirecek seninki.




Elleri üşüyünce kaşık istedi
Tabi yaa eldiveni yoktu ki çocuğun
bu kış hiç eldiveni olmamıştı ki!
E kış da olmamıştı ama ..




Çok eğlendi çok.
Parka toplanan azıcık kar onu bi mutlu etti ki!
Salıncağın altının neden yeşil kaldığını da epey bi inceledi
ordinaryus ..


p.s. Yine dün, ama 8 sene önce dün babanla nişanlanmışız Nehircim.

9 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Ben de hiç kar yağmayan memleketlerden birindeyim, böyle kar görsem ben tencere değil kazanları alır çıkardım dışarıya =) Çok tatlı maşallah =)

elif-kayra dedi ki...

bizim buralara uğramadı hiç bu kar , neyseki azda olsa mutlu olmuş nehir.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Yağmadıki sinir oldum.Sabah işe gelirken dedimki oo tamam ya yarın gelmeyiz işe ama nerdee..Nehir iyiki çıkmış tenceresi ve kaşığı ile yoksa onuda bulamıcaktı:(

Nil dedi ki...

bizim buralara yağsa da benim kuzum da eğlense böyle :)

annesiningülü dedi ki...

azıcıkta görseler acayip mutlu oluyorlar :) hoş bende oluyorum o başka :))

bahriye-krm dedi ki...

o kadar özledikki o beyaz örtüyü, sabırsızlıkla yağmasını bekliyoruz anne-oğul :)
az da olsa nehir tadını çıkarmış...o bile büyük bir mutluluk :)

özlemnitta dedi ki...

Parktaki kar epeyce tutmuş.
Bize de o kadar bile yağsa yetecek.O derece istiyoruz yani..Ama yağmadı buralara:(

Sen Gelince dedi ki...

Ankara'ya bekliyoruz:) Ama acele ediniz, zira burda da erimek üzere:)

CEPAYNASI dedi ki...

tencere ile kar toplamak:)))
çocuk olmalı...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...