24 Ocak 2011 Pazartesi

Bizden haberler

Günler çok yoğun ve hızlı geçiyor bu ara.
Saatler az geliyor bana ve yetişemiyorum bazı şeylere
yani buraya bişeyler yazmaya ..




Kısaca maddelersek,

  • Nehir okuluna alıştı, çok seviyor. Bu hafta hasta mesela, gidemediği için üzgün görünüyor. Sadece Onun mutlu olması yetmiyor biliyorsunuz, annesiyle babası da mutlu mevcut açısından 11 erkek 5 kız.

  • O bahsettiğim günü atlattık ama tabii aklım hep korodaydı. Babasına yemek boyunca söylendim durdum 'şimdi şu şarkıyı okudular, şimdi şöyle olmuştur, şurayı nası okudular ki, şu anda ara vermiş olmalılar, birazdan Umut Akyürek çıkar falan filan  ...

  • Bu ara kokoloji'ye sardırdık yine. Hafta sonları arkadaşlarla toplanıp bücürleri uyutup başlıyoruz gülmeye pardon oynamaya .. 

  • Bi de Üsküdar Musiki Cemiyeti'ne başladım. Burası cidden okul gibi. Öyle sıradan TSM korolarından değil. Allah zihin açıklığı versin bana:)

  • Babası mı? Babası da iyi naapsın işte. İkinci dönem konser tarihimiz belirlendi, ona ne gibi bi engel çıkarsam diye düşünüyordur heralde:)

Yine yazmaya fırsat bulabilmek dileğiyle ..

9 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

AAAAAAA bende istiyorum bir cemiyett :)

Hatta bi gece seninle fasıl yapmalı ne dersin ciddiyim ben ama :) Hatta bir yer buldum suadiye de ...pek bir cümbüşmüş :)

annesiningülü dedi ki...

Nehir adına, sizin adınıza çok sevindim okula alışmasına :)
konser için ne oldu diyecektim sen yazmışsın :)

İkiz Annesi dedi ki...

Okuluna alışmış olması çok güzel ben de uzun zamandır postunuzu göremediğimden merak ediyordum bir türlü fırsat bulamamıştım dönüp yazmaya.
Ne güzel günleriniz hep bir faaliyetle dolu geçiyor.Benim cadılar da azıcık büyüse de ben de bir şeylere el atabilsem:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

üsküdar musiki cemiyeti mi, öyle severim ki dinlemeyi..şu konser tarihi belli mi:)

Unknown dedi ki...

Kursun hayırlı olsun...Konserine geliriz inşallah...Keyifli kurslar dilerim .Nehir 'in okuluna alışması çok güzel, hep öyle severek gider okuluna ,umarım...iyi akşamlar

nehirineylemleri dedi ki...

Elçin oluuuur
Nereymiş ki ora??

Baharcım teşekkürler:)

İkiz annesi, biz de bu sene ancak bişeyler yapabiliyoruz. Sen de atlatacaksın bugünleri:)

zeynep, belli olunca yazarım, keşke gelsen:)

içimizdeki karnaval, çok teşekkürler, bekleriz tabii:)

Nil dedi ki...

siz mutlu olun da varsın kısa kısa haber alalım sizlerden . koronuza kursunuza imrendim vallahi.hain tuzaklara düşmeyin bu sefer :)

mine dedi ki...

günler mutlulukla ve sevgiyle geçiyor tatlı bir yoğunlukla herşey gönlünce olsun hep böyle olsun : )

CEPAYNASI dedi ki...

okulda mutlu olması-olmanız çok güzel...
yoğunluk için kolay gelsin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...