1 Eylül 2010 Çarşamba

Flintstones eşliğinde

Fred Fred Fred Çakmaktaş
Barney Barney Barney Moloztaş
Wilma Wilma gir koluma
Betty Betty sarıl boynuma
Bamm-Bamm Bamm-Bamm çekil yolumdan
Çakıl Çakıl al sana bir akıııııl




şarkısını söyleye söyleye bindik arabaya.
Binmemizle inmemiz bir oldu, yaklaşık 2,5 dakika.
Zaten en çok da bu sebeple vermemiş miydik bu okula!




İlk gün iyiydi.
Çünkü ben hep yanındaydım yanıbaşındaydım ..




İkinci gün sınıfın kapısında
Üçüncü gün okulun kapısında
Sonra evin kapısında bekleyeceğim O'nu ..




Bakalım günler ne getirecek
Bizi neler bekleyecek ..

16 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun :)

ama sanki pek mutlu olmuşa benzemiyor sabah erken kalktı diye mi annesi :)

nehirineylemleri dedi ki...

Elçin erken kalksa iyi, her gün en geç 8'de kalkan çocuk bu sabah 9'du hala uyuyordu, düşün 10'da okulda olucaz. Ayılamadan gittik anlayacağın:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

hayırlı olsun...okula da, erken yatıp erken kalkmaya da alışıyorlar annesi hiç merak etme alışmayan yok...kolay gelsin:)

anne kaleminden dedi ki...

kızım başlayalı tam 1 yıl oldu, bayramdan sonra da kardeşi başlayacak nasıl endişeleniyor insan biliyorum... ortama alışması açısından kademeli ayrılık iyi görünüyor :) umarım işe yarar :))
bir de blogunuzun adını çok seviyorum, söylemeden geçemeyeceğim :)) nehirin eylemleri devam ediyor :)))

Vijdan dedi ki...

Nasıl bir bakışşşş, anneden ayrılacağı için hiç mutlu değil ...

Bir anda nili ilk bıraktığım günü hatıraldım,hatırlamasam daha iyi :)

Çok zor ama sakın pes etme,sana duygu sömürüsü yapacak hazırlıklı ol :)

Okulla birlikte herşey yavaş yavaş düzene girecektir.


Off sıkıldım anneciğim,
okulum ne zaman açılacak arkadaşlarımı,öğretmenimi özledim diye yazın söylenmeye başlar :)

Mutluanne dedi ki...

Alışır inşallah ama pek bi mutsuz görünüyo
sevgiler

Neslihan Kermen dedi ki...

Kolay gelsin. Benim hep gozumde buyuyor bu yuva, okul filan isleri. Nasil alisirlar, bizi ararlarmiyi hep dusunuyorum. ilk gunler problem cikabilir tabi. onemli olan bu surenin uzamamasi. Bazi cocuklar ilk gunden kosa oynaya gider. Biz biraz yapisik yasadigimiz icin korkmuyor degilim. Umarim siz bu sureyi kisa ve sorunsuz atlatirsiniz :)
Sevgiler :)

annesiningülü dedi ki...

ilk günler zor günler :)
yüzünden belli hali :) bizimkide böyleydi.. hoş hala böyle :)

nehirineylemleri dedi ki...

Çocukla çocuk, di mi, alışır di mi!

anne kaleminden, :)) çok teşekkürler!

Vijdan, teşekkürler, umarım!

Utku'nun annesi, evet, ben bile her baktığımda 'surata bak surata' demeden duramıyorum!

Neslihan, çok teşekkürler, aynen biz de öyleyiz, Nehir hala yaka iğnesi gibi dolaşmaya çalışıyor elinden gelse:)

Bahar, demeeee:)

Unknown dedi ki...

oyy oyy oyy,pek bi mutsuz gibi annesi.Ama ilk günler normal,arkadaşlarıyla kaynaştıkça bi bakarsın dönmek bile istemez...

İlknur dedi ki...

Geçen dönem Mayısta başladı. Temmuzda gitmedik. Ağustosta tekrar başladık. Geçen gün gene mi okul diyor. Sanki senelerdir okula gidiyormuş gibi. Sabahları bu mutsuz hallere alıştım ben ama okul çıkışı olan sevinci görmeye değer. Duygu sömürüsü yapıyorlar taviz vermemek gerek.

Hepimize kolay gelsin :)...

mine dedi ki...

hadi hayırlısı kolay gelsin

Sen Gelince dedi ki...

Hayırlı olsun... Çabucak alışır umarım:)

ibeking dedi ki...

alışır annesi yakında hiç merak etme:)

evatolyesi dedi ki...

Hayırlı olsun...
Anneler için çok endişeli günler alıştı alışacak derken kocaman oluyorlar.
Allah bağışlasın hepsini
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsuni nasıl da somurtmuş ama çok tatlı maşallah, en ksıa zamanda alışır umarım. bir arkadaşımın kızı da kamelya sınıfında ama kendisi 3 e gidiyorum diyor :)
peri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...