11 Ağustos 2010 Çarşamba

Yağmur'un aaabası

'Yok ben almam alana da mani olmam' diyor ya şarkıda, aynen öyle işte.


Kız kardeşimin 7 aylık bebeği, Nehircik'in sevse mi sevmese mi bilemediği kuzeni Yağmur ..
Sevme numarasıyla etini mi kıvırsa yoksa çaktırmadan bi yerlerini mi çekiştirse karar veremediği kuzeni Yağmur ..
Kısaca kardeşi olsa günümüzü göreceğimizi sayesinde anladığımız kuzen Yağmur ..


Şuna inandım ki birlikte oldukları zaman 'gerçek' Nehir kısa bi yolculuğa çıkıyoooor, yerine şahsen benim hiç tanımadığım, bilmediğim, daha önce hiç görmediğim bi kız geliyor. Bizim kuzucuk gidiyor bi canavar geliyor!!

Bebekten de bebek oluyor, tanınmaz bi hale giriyor, anlamsız çığlıklar bağırmalar, çıldırıyor, meme emmek istiyor:) Bebeklik günlerine dönmek istiyor, ama lafa gelince Yağmur'un aaabalığını kimseye kaptırmıyor.


Kuzen Yağmur sayesinde kardeş provası da yapmış oluyoruz haliyle ve boyumuzun ölçüsünü alıyoruz!!
Neyssss ben her zaman derim zaten 'Ben tek çocuk annesiyim' diye ..



Annesine de sürpriz olsun bu resim, işte teyzesinin (ki bu ben oluyorum) çektiği kuzencik Yağmurcuk:)

10 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

:) malesef hepsi böyle sadece seninki değil...

Yiğenim var 3 yaşında geçen gün eve bebek geldi neler yaptı bir görsen höhh dedim yok buna kardeş:)

Vijdan dedi ki...

Küçük daha annesi evin prensesi Nehir tabiki küçük bir ufaklık gelince ister istemez değişecektir ...

Biraz daha büyüsün o zaman kıskançlıklar bitecektir.

Nil bu sene ilk defa küçüklere farklı davranmaya başladı...

Ama bir kardeşi olsa nasıl davranın inanın bende bilemiyorum :)

annesiningülü dedi ki...

dün bizimki bana kardeş istiyorum dedi
canlı ınga ınga diyen bi bebek istiyormuş. söyleyelim gelirken baba alsın dedi :)
bakarmış... hiç kıskanmazmış :)
inansam mı? :)))
Yağmur bebeğe de Nehir'ede bin maşallah

evatolyesi dedi ki...

Çok güzel maşallah Allah nazarlardan saklasın :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

sizin ailenin çocukları hep mi güzel bu kadar:) maaşallah ağızlar burunlar hokka gibi:)

elif dedi ki...

Allah nazarlardan korusun ikisinide.Çok tatlı yağmurda , kuzenide maşallah.Ama kardeşsiz olmaz diyenlerdenim bende.ilerde başınızın etini yemesini istemiyorsanız tek çocuk annesiyim fikrinden vazgeçin bence:)

Sevtap dedi ki...

Çok sevimli ve çok güzel ikiside ikisinede kocaman bir maşallah

Mlke_Btkn dedi ki...

Ama ben bunu, ne yaparım ki acaba!!! :)

birdamlacıkyağmur dedi ki...

gerçekten süpriz oldu:))
yirim ben o aaabayı.

Müge Hestbaek dedi ki...

DudaklaR!!! Nedir onlar öyle? Ruj reklamı mankeni olacak büyüyünce güzl kızın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...