19 Mayıs 2010 Çarşamba

Bu da tamaaaam

Gece bezini de bıraktık!
Sırada ne var ki ola:)



Akıllı dedim ya!
Anlattım Nehirkuş'a, bak dedim aşkım;
'Gece sen uyurken ben seni kaldırıcam, tulete -öyle diyo- oturtucam, sen hiiiiç gözünü açma, hem uyu hem şıııııır bırak:)'
'Bikaç saat sonra tekrar. Haaa ben seni kaldırmadan çiş gelirse o zaman 'anneciiiim' dediğin an hoooop yanındayım.'
-nası olacaksa o iş, ben ayılana kadar işemezse:)-




Aklında kalan 'hem uyuycam hem çiş yapıcam'. İlginç geldi heralde ikisi aynı anda..
Babasına anlatırken duydum:)




Neyse her konuda olduğu gibi bunda da oturup anlatman, mesai harcaman gerekiyor Nehir'e. Ne olacağını bildiği zaman sorun yok! Ama bilmediği durum ya da mekanlara baştan tepkili!



Sonuç pozitif!
Anne negatif:) yani uykusuz, 3 saatte bi kalkmaktan..





p.s. Atam izindeyiz!
İlkelerin yolumuzu aydınlatmaya devam ediyor!!
Genç bi kız olunca Nehirkız coşkuyla kutlayacak bugünü..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...