5 Mayıs 2010 Çarşamba

Biliyosun di mi

Sabah babasını aradı ve kurulu robot gibi başladı sıralamaya 'Babacııııım bugün senin doğum günün biliyosun di mi!' nefes almadan 'iyi ki doğdun babaaaaa' ve ekledi 'seni seviyorum babacım, öptüüüüüüm' :)




Tamam kabul ediyorum ben kurdum ama bu kadar da motor gibi niye sıralıyosun çocuk! Dur bi yavaş yavaş, tek tek, baba cevap versin sen yine konuş! Başka hiçbişeyi böyle çabuk yapma telaşında değil amaaaaa!!






E artık o telefonu alıp ben ne söylesem az gelecek , anlamsız gelecek ama kızına inat yavaaaaş yavaş, hiiiiiç acele etmeden kutladım babasının 40. doğum gününü:)
Uzuuuun uzun yılları birlikte geçirelim!
Mutlu olalım!
Sağlıklı olalım!
Sevgili olalım!





Şekerim bunlar baba-kız boğa burcu! Babasının ödü koptu kız erken ya da geç doğacak da boğa burcu olamayacak diye:)
Dolayısıyla bizim hanede iki boğayla baş etmeye çalışıyor bir akrep!




Baş edebilir mi ki?
Bilmem ki!
Çalışıyoruz bakalım!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...