11 Nisan 2010 Pazar

Dieeeegoooo

Her sabah bıkmadan usanmadan kusmadan bunalmadan sıkılmadaaaaan Diego izliyoruz Nickelodeon 'da..



Çok hayvan dostu, çok tatlı, çok yardımsever bi çocuk Diego!
Sayesinde hiç bilmediğimiz hayvan türlerini öğreniyoruz. Ayrıca kızıcığımın aktif izlemesini sağlıyor, soru soruyor cevap bekliyor. Tarzı güzel!
Yani beğeniyorum çok, ama böööö geldi bana yaaaa!



Temcid pilavı gibi ısıtıp ısıtıp aynı bölümleri izlemekten ya da yemek yaparken kulağımla duymaktan çok sıkıldım!
Nehir kuzusu kendi de bi kuzu olduğu için oraya ait hissediyor sanırım kendini..
O yüzden de bıkmıyor!



Kel alaka zamanda kel alaka bölümler yayınlıyorlar yokluktan.
Yeni yıl kutlamaları yapılıyor geçen bölümde, yılbaşıııııı yılbaşııııı şarkılar danslar envai çeşit hayvanlar derken Noel Baba'nın kızağı kara saplanıyoooor.



Ağır şeyleri çekebilecek kadar güçlü bi hayvana ihtiyaç var ve Diego soruyor bizimkine hangisi olabilir diye, kızağı çekebilecek kadar güçlü yani..
Nehirkuş bağırıyor ' Babaaaaaam ' 'Babaaaaam'



Olsun, en azından babasının hiç ama hiçbir şüphesi kalmadı artık kızının kendisini nassı gördüğüyle ilgili..
Sürekli çalıştırıyordu zaten 'Nehirciiim kim en güçlü, ben mi, ben di mi, evet evet babalar çok güçlüdür, bak kaslarıma':)



Bu da şarkısı,
Koş Diego koş
Başı dertte bir arkadaş var
Kurtar onu her zamanki gibi
Koş Diego hadi Diego koş Diego hadi Diego
Koş Diego koş!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...